  • Data: 2007-03-08 14:31:53
    Temat: Re: Co mi zrobi US jak mnie zlapie ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Mar 2007, gonia wrote:

    > Dlatego uważam, że marek ma racje twierdząc, że 99 % postów bierze
    > sie z teoretyzowania, bo w kks zapisali

    Goniu, a nie czasem z offtopiców, czyli przypinania działek od których
    w myśl owej teorii NIE MOŻE być kar, do przypadków rzadkich z którymi
    nie wiadomo co US zrobi i lepiej poszukać co tam ustawodawca przewidział?
    :)
    Przypomnę Twoje pytanie:
    +++
    chetnie bym się dowiedziała, ile osób zostało ukaranych
    za tego typu wykroczenia - wliczam w to również
    wszelkie korekty ksiąg i rejestrów
    ---

    Jakoś nie widzę podstawy do ukarania za korektę ksiąg i rejestrów.
    Teoretycznej (podstawy) znaczy.
    A za "formalności" dotyczące deklaracji (np. niedotrzymanie terminu)
    jak wiemy karzą.

    pzdr, Gotfryd