eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBrawo PSL: Pawlak chce znacznie ograniczyć składki na ZUS › Re: Brawo PSL: Pawlak chce znacznie ograniczyć składki na ZUS
  • Data: 2010-04-25 19:07:17
    Temat: Re: Brawo PSL: Pawlak chce znacznie ograniczyć składki na ZUS
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-25 20:49, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No cóż, bo trzeba by zaostrzyć sprawność działania. Niestety ordnung w
    > tym kraju nigdy nie był czymś naturalnym.

    I jeszcze trzeba byłoby zamknąć granicę, i zabronić pracy poza Polską
    (albo co najmniej zmienić prawo unijne).

    I tak to powoli zbliżamy się do koncepcji państwa policyjnego, w którym
    para-podatek zusowski będzie zapewne egzekwowany przez przez trójki
    robotniczo-chłopskie.

    A to wszystko po to, żeby reanimować trupa, który - choćby nie wiem ile
    w niego wpompować kasy - i tak padnie w ciągu najbliższych 10-20 lat.

    Czy rzeczywiście warto?

    Piotrek