  • Data: 2003-12-07 13:25:07
    Temat: Platnik... juz nie moge...
    Od: "< tomek >" <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!

    Dziś już opadłem z sił obsługując ten program...
    Mam przygotowane dwa dokumenty: RSA i RCA, chcę
    z nich zrobić zestaw rozliczeniowy DRA.
    No i...:

    ========================
    Zasilenie.dll
    Nie udało się pobrać liczby ubezpieczonych na raportach dla
    dokumentu ZUSDRA. Prawdopodobny problem: Nieodpowiedni typ
    danych w wyrażeniu kryterium
    ========================

    O co chodzi?? Jak ja mam ten raport przygotować
    skoro zwyczajnie nie mogę go zrobić??
    Co miesiąc się udawało, a teraz tym dalej - tym gorzej.
    Coś czuję że przy następnej wysyłce Płatnik się
    na mnie wypnie i w ogóle się nie uruchomi...

    RSA i RCA są zweryfikowane i nie zawierają błędów.

    Co miesiąc natrafiam na coraz to inne problemy z
    tym "programem" - to jest uszczęśliwianie ludzi na siłę.
    Innych alternatywnych sposobów rozliczeń z ZUSem nie
    ma i musimy cierpieć za buble jakie wypuszcza prokom...

    PS. Ten sam błąd występuje również na innych komputerach
    z zainstalowanym Płatnikiem.

    --
    Pozdr.