  • Data: 2003-12-07 20:27:01
    Temat: Re: Platnik... juz nie moge...
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety, to nie daje pozytywnego rezultatu.
    > Coś mi się zdaje że trzeba będzie przejść jeszcze raz
    > ciężką ścieżkę przygotowania RCA i RSA.
    > Ale czemu w tych raportach z osobna płatnik nie
    > znajduje błędów...? Jutro zadzwonię na infolinię, ciekawi
    > mnie jakie zaproponują rozwiązanie problemu.
    Spróbuj zrobić porządkowanie danych (w ustawieniach bazy takie coś jest).
    Jak to nie pomoże to zamiast klepać od nowa Zapisz sobie to co masz do pliku
    i wczytaj jeszcze raz.
    Nie wiem czy to pomoże ale to szybsze niż klepanie od nowa.
    Przy pracy z Płatnikem musisz mieć wiele cierpliwości :-)
    No ale podobno wersja 6 nadchodzi

    --
    PawełJ