  • Data: 2003-12-08 07:58:20
    Temat: Re: Platnik... juz nie moge...
    Od: tomek <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    "PawelJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> wrote in
    news:br02ec$1uf$1@news.onet.pl:

    [...]
    > Sprobuj zrobic porzadkowanie danych (w ustawieniach bazy takie
    > cos jest).

    Chodzi o optymalizacje? Niestety to nie to...
    Tzn. to nie pomaga.

    > Jak to nie pomoze to zamiast klepac od nowa Zapisz
    > sobie to co masz do pliku i wczytaj jeszcze raz.

    Jak zapisać do pliku? Moge zrobic tylko kopie
    tego co mam - nie ma czegos takiego jak zapisz jako...
    czy zapisz do..., zapisz w formacie... itp.

    > Nie wiem czy to pomoze ale to szybsze niz klepanie
    > od nowa.

    No niestety.. zostaje klepanie. okolo 400 osob :)

    > Przy pracy z Platnikem musisz mieć wiele cierpliwosci :-)

    Oj wiem, wiem... a jak sie komp zawiesi to juz jazda na
    calego... baza w uzyciu i finito - nic sie nie zrobi.
    pomaga zamykanie i otwieranie programu naprzemiennie
    z probami optymalizacji bazy :D za ktoryms razem zaskakuje.

    > No ale podobno wersja 6 nadchodzi

    Dzwonilem dzis na infolinie - wiedza o tym bledzie
    i ma to zalatwic kolejna poprawka w styczniu.
    Ale do tego czasu to juz bedzie slynny Platnik II
    i wtedy sie dopiero zacznie.. :>

    Pozdr. i dzieki wszystkim za moralne wsparcie :)