  • Data: 2003-12-08 15:19:45
    Temat: Re: Platnik... juz nie moge...
    Od: "< tomek >" <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!

    "Marta Nowakowicz" <r...@W...gazeta.pl> wrote:

    > A próbowałeś: Dokumenty - Nowy dokument i wybrać DRA? U mnie
    > działa i dobrze wylicza....

    Dokument tworzy OK. Ale wywala się na "wylicz".
    Ktoś sprawdzał, że składki liczy dobrze, pomija tylko
    liczbę ogólną ubezpieczonych - to można wyliczyć i
    wstawić ręcznie (u mnie to trochę problem bo jest
    dużo osób). Nie bardzo wierzyłem w to co po takiej
    operacji pokazuje się w miejscach składek.
    Np. zupełnie losowo program umieszczał składkę PFRON
    (tzn. raz umieszczał a innym razem nie - na tych samych
    zestawach!! - i jak tu nie sprawdzać licząc ręcznie...)

    --
    Pozdr.