  • Data: 2003-12-08 16:17:04
    Temat: Re: Platnik... juz nie moge...
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Np. zupełnie losowo program umieszczał składkę PFRON
    > (tzn. raz umieszczał a innym razem nie - na tych samych
    > zestawach!! - i jak tu nie sprawdzać licząc ręcznie...)
    Składkę na pfron to raczej nie losowo. Wyliczenie jej jest zależne od ilości
    ubezpieczonyc. Jeżeli dajesz "wylicz" na dra a liczba ub.jest pusta to
    pewnie ci naliczy pfron.
    Czegoś tu nie rozumiem. Masz 400 osób i klepiesz to na piechotę? Nie masz
    żadnego programu kadrowo-płacowego, który przygotowuje zestaw do wczytania?
    A jeżeli chodzi o zapisz do pliku, to być może robi się to z zestawu. Nie
    mam w tej chwili Płatnika, żeby sprawdzić. Na pewno da się to zapisać.
    Program zapisuje do pliku *.kdu i ten plik możesz otworzyć z płatnika 4.
    Możesz poprawić co jest nie tak i wczytac jeszcze raz do Płatnika 5
    A czy masz wszystkich ubezpieczonych w rejestrze? Jeżeli łączysz zestawy z
    kilku komp. to najpierw musisz wczytać przez zasilenie inicjalne. Niestety
    program nie_zawsze poprawnie widzi w rejestrze osoby, które były wczytywane
    tylko przez import dokumentów.

    --
    PawełJ