  • Data: 2003-12-08 17:01:50
    Temat: Re: Platnik... juz nie moge...
    Od: "< tomek >" <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Czegoś tu nie rozumiem. Masz 400 osób i klepiesz to na piechotę?

    Nie, importuję z .kdu generowanego przez program kadrowo-płacowy.
    Ale program ten nie generuje kodu tytułu ubezpieczenia i
    dla każdego pracownika trzeba na piechotę wpisać.
    (już niedługo, bo wdrażamy inny :)

    > Nie masz żadnego programu kadrowo-płacowego, który przygotowuje
    > zestaw do wczytania? A jeżeli chodzi o zapisz do pliku, to być
    > może robi się to z zestawu. Nie mam w tej chwili Płatnika, żeby
    > sprawdzić. Na pewno da się to zapisać.

    Owszem, tak było w płatniku 4.
    5 działa na jednolitej bazie i nie ma możliwości eksportu/zapisu
    pojedyńczych zestawów do pliku .kdu (albo jakoś tego nie widzę)

    > A czy masz wszystkich ubezpieczonych w rejestrze?

    Mam wszystkich. Pierwsze zasilenie do rejestru płatnika
    zrobiłem z ostatniego aktualnego zbiorczego zestawienia.
    Później już dopisywanie do rejestru ręczne (bo przecież
    aby wygenerować dokument zgłoszeniowy w nowym płatniku muszę
    mieć tą osobę w rejestrze).

    > Jeżeli łączysz zestawy z kilku komp. to najpierw musisz wczytać
    > przez zasilenie inicjalne.

    Dokumenty są przygotowane i wprowadzane na jednym kompie.
    Na innych baza jest tylko do przeglądu (rejestr ubezpieczonych)

    > Niestety program nie_zawsze poprawnie widzi w rejestrze osoby,
    > które były wczytywane tylko przez import dokumentów.

    O błędach możnaby dłuuuugo pisać. Tak jak pisałem wcześniej
    na początku wszystko chodziło w miare sprawnie, później z każdą
    następną wysyłką coraz więcej problemów. O gubieniu ludzi na
    wydrukach wiadomo, o losowym sortowaniu w przypadku recznego
    dopisywania do zestawu też.
    Koncepcja programu ułożona jest w miarę logicznie, weryfikacja
    rozwinięta "do bólu" - i dobrze.
    Aby jeszcze to wszystko przedkładało się na poprawne działanie
    programu...

    Powoli zaczyna robić się NTG, sprawę na infolinii wyjaśniłem
    więc proponuję dać już spokój z tym tematem.

    Pozdrawiam wszystkich męczących się z płatnikiem ;)