  • Data: 2012-01-09 11:42:46
    Temat: korekta faktury (zwrot)
    Od: Leszek <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Klient chciał zrezygnować z zakupionej u mnie usługi - wysłałem
    mu korektę FV, z prośbą o odesłanie podpisanej kopii. Dopiero
    po jej otrzymaniu chciałem wykonać zwrot kasy przelewem. Jednak
    czekam już jakiś czas, ale klient nie kwapi się z odesłaniem.
    Jak w takim razie traktować taką wystawioną korektę? Normalnie
    mam ją zaksięgować? Chyba nie, bo przecież pieniądze nie zeszły
    z mojego konta, a co więcej nie mam podpisanej kopii, która by
    mnie upowazniała do odliczenia naliczonego podatku. Zgadza się?
    I co jeśli klient odeśle korektę za miesiąc? Jak wtedy
    postąpić z wystawioną korektą?