eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZaległe wypłaty - jaki PIT-4 i DRA › Zaległe wypłaty - jaki PIT-4 i DRA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news.inter
    netia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Dexter" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zaległe wypłaty - jaki PIT-4 i DRA
    Date: Tue, 3 Feb 2004 15:58:34 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <bvocvt$avh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: zb206.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1075820354 11249 80.53.133.206 (3 Feb 2004 14:59:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Feb 2004 14:59:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:104285
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    mam następujący problem
    - pracownik nie otrzymuje w miesiącu XI i XII 2003 wypłaty - firma nie ma
    pieniędzy (niestety tak bywa),
    - z dniem 31-12-2003 zostaje rozwiązany stosunek pracy,
    - jest spłacany (w częściach) z zaległego wynagrodzenia w I, II, III 2004,

    pytania:
    1. Jaka lista płac w 2003? czy naliczamy wynagrodzenie, czy nie, zakładam,
    że nie poniesionego kosztu nie ksiegujemy?
    2. Czy w PIT-4, DRA - wykazujemy pracownika ale z kwotą zerową?
    3. W PIT-11 - czy faktycznie wypłacone kwoty (tzn. 10 wypłat, 10 kosztów
    uzyskania - pracował okrągły rok)?

    4. Co w 2004, dostaje wypłatę zaległą w części, jak to ująć w PIT-4 i DRA,
    skoro w 2003 było "zero" to teraz trzeba naliczyć podatki, ale przypuszczam,
    że wg zasad (kwota wolna, składki zus) z 2004? Co z kosztami uzyskania?
    5. Jeśli przyjmiemy, że robimy listę dodatkową to pojawią sie koszty
    uzyskania, ale w 2004 on już nie ponosi kosztów uzyskania, poza tym będą
    trzy wypłaty (I, II, III) więc byłyby 3xkoszty, a nie dostał wypłaty za XI,
    XII, więc 2x koszty.
    6. Jak do tego wszystkiego będzie się robić PIT-11 za 2004, podajemy tam za
    jaki okres, ale on nie pracował już w 2004, więc co wpisać.

    Czy ktoś z grupowiczów miał już podobny problem, zaległe wypłaty dla
    niepracującego już pracownika, wypłacany w następnym roku podatkowym.

    pozdrawiam
    Dexter


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1