eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUżywanie towaru w firmie › Używanie towaru w firmie
  • Data: 2005-10-16 21:41:23
    Temat: Używanie towaru w firmie
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Parę miesięcy temu kupiłem urządzenie, którego nie udało mi się
    sprzedać. Mam je więc zaksięgowane jako towar, a chciałbym zacząć używać
    w firmie. Jakie dokumenty muszę stworzyć, żeby móc coś takiego zrobić?
    Wystawić samemu sobie fakturę i potem ją dwa razy zaksięgować (raz jako
    przychód i raz jako koszt)? Doradźcie coś.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek
    KPiR, VAT

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1