eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUżywanie towaru w firmieRe: Używanie towaru w firmie
  • Data: 2005-10-18 07:28:09
    Temat: Re: Używanie towaru w firmie
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.60.0510171438380.2692@athlon...
    > On Sun, 16 Oct 2005, p083 wrote:
    >
    > > Maciek napisał(a):
    > >> Parę miesięcy temu kupiłem urządzenie, którego nie udało mi się
    sprzedać.
    > >> Mam je więc zaksięgowane jako towar, a chciałbym zacząć używać w
    firmie.
    > >> Jakie dokumenty muszę stworzyć, żeby móc coś takiego zrobić?
    > [...]
    > >
    > > Dowodem wewnętrznym wyksięgowujesz z towarów i w tym samym wieszu
    > > wksięgowujesz w pozostałe wydatki.
    >
    > Aczkolwiek nie mam wątpliwości co do samego przeksięgowania przez
    > wpisanie do KPiR w tym samym wierszu "10 na minus" oraz "14 na plus",

    nawet gdyby urządzenie miało wartość >3.500 ? ;)

    pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1