eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUżywanie towaru w firmie › Używanie towaru w firmie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Używanie towaru w firmie
    Date: Sun, 16 Oct 2005 23:41:23 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <diuhhi$6rg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: doy122.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1129498994 7024 83.24.132.122 (16 Oct 2005 21:43:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Oct 2005 21:43:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:148266
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Parę miesięcy temu kupiłem urządzenie, którego nie udało mi się
    sprzedać. Mam je więc zaksięgowane jako towar, a chciałbym zacząć używać
    w firmie. Jakie dokumenty muszę stworzyć, żeby móc coś takiego zrobić?
    Wystawić samemu sobie fakturę i potem ją dwa razy zaksięgować (raz jako
    przychód i raz jako koszt)? Doradźcie coś.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek
    KPiR, VAT

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1