eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUżywanie towaru w firmie › Re: Używanie towaru w firmie
  • Data: 2005-10-16 21:58:45
    Temat: Re: Używanie towaru w firmie
    Od: p083 <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciek napisał(a):
    > Witam
    >
    > Parę miesięcy temu kupiłem urządzenie, którego nie udało mi się
    > sprzedać. Mam je więc zaksięgowane jako towar, a chciałbym zacząć używać
    > w firmie. Jakie dokumenty muszę stworzyć, żeby móc coś takiego zrobić?
    > Wystawić samemu sobie fakturę i potem ją dwa razy zaksięgować (raz jako
    > przychód i raz jako koszt)? Doradźcie coś.
    >

    Dowodem wewnętrznym wyksięgowujesz z towarów i w tym samym wieszu
    wksięgowujesz w pozostałe wydatki.

    pozdrawiam,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1