eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUsluga wewnatrzwspolnotowa - stawka VAT, miejsce swiadczenia › Usluga wewnatrzwspolnotowa - stawka VAT, miejsce swiadczenia
  • Data: 2010-03-29 19:14:59
    Temat: Usluga wewnatrzwspolnotowa - stawka VAT, miejsce swiadczenia
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam vat-eu i moj kontrahent z DE takze. Swiadcze usluge tzw doradztwa
    w zakresie informatyki (czyli programowanie rozliczane na godziny -
    tzw consulting IT) na terenie Austrii: czesciowo w biurze mojego
    kontrahenta (wynajmuje biuro wraz z firma partnerska w AT) i czesciowo
    i koncowego klienta (czyli klienta mojego kontrahenta) - tez w Austrii
    Pytanie:
    czy spokojnie moge pisac "Podatek VAT rozlicza nabywca usługi" i
    wpisywac w cenie netto?
    Z jaka stwka VAT (0, nie podlega???) laduje to w rejestrze VAT?
    Czy gdyby wyszlo, ze czasem robia to doradztwo z domu (przez internet)
    to cos to zmienia?
    Czy sa jakies specjalne obostrzenia dodatkowe by vatu nie naliczac?
    (typu powolac sie na przepis, jakas tajna klauzula na fakturze itp)
    Pozdrawiam,
    Przemek