  • Data: 2005-04-30 12:20:06
    Temat: Ulga remontowa na wykończenie mieszkania
    Od: Meaclum <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiele urzędów pozwala na skorzystanie z ulgi remontowej w ramach
    wykończenia mieszkania. Często dokumentem koniecznym jest protokół
    odbioru mieszkania. W wielu przypadkach jednak warunkiem jest dokonanie
    zakupu materiałów PRZED datą odbioru mieszkania.

    Ponieważ sporą część zakupów dokonałem na 1 DZIEŃ przed dokonaniem
    odbioru - przy czym dostawa nastąpiła nieco później (2-3 dni po
    odbiorze, na adres nowego mieszkania) - czy mam podstawy aby skorzystać
    z takiej ulgi? I kłócić się w ostateczności z urzędem, że co prawda
    zapłaciłem za materiał np. 10 kwietnia, natomiast faktura została
    wystawiona 17 kwietnia, a odbiór samego mieszkania nastąpił 11 kwietnia.
    Same materiały odebrałem po 14 kwietnia przy nowym mieszkaniu.

    Zatem kiedy jest stwierdzany fakt ZAKUPU, czy zawarcia transakcji? Z
    datą sprzedaży? Datą wystawienia faktury? Czy datą zakończenia transacji
    - czyli odbiorem przeze mnie towaru?

    :)

    Pomóżcie proszę :)

    Meaclum