  • Data: 2003-01-26 15:19:11
    Temat: Rozbudowa srodka trwalego a KPiR
    Od: "Mirosław Borodziuk" <a...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam pytanie.
    Czy jezeli mam w Srodkach trwalych komputer i dokupie (rozbudowa nie
    naprawa)
    do niego dysk+RAM (wartosc laczna kolo 1000 zł) to jezeli chce zwiekszyc
    wartosc srodka trwalego to wpisuje zakup tego dysku i ramu do KPiR (jesli
    tak to do ktorej kolumny, do 10?) czy poprostu zwiekszam wartosc komputera
    (+ 1000 zl) w Ewidenvji Sr Trwalych ?
    Ogolnie jak i gdzie ksieguje zakupy ktore sluzą rozbudowie srodkwa trwalego
    ?

    Wiem ze zakupy sprzetu ponizej 3500 zł mozna od razu w koszty wrzucic ale
    planuje kupic za niedlugo
    duzo nowego sprzetu do komputerow ktore mam w firmie. Sprzet sluzacy
    rozbudowie bedzie o wartosci ponad 5 000 zł. takze mimo ze tego nie bede
    kupowal w jednymczasie wole nie przeginac z wliczaniem tego w koszta tylko
    chce zwiekszyc wartosc srodkow trw., ktorymi sa komputery w mojej firmie.
    Ale jak to ksiegowac, co i gdzie wpisywac ?

    Bylbym wdzieczny za jakies wskazowki.

    Pozdrawiam
    Mirosław Borodziuk