  • Data: 2003-01-27 22:50:12
    Temat: Re: Rozbudowa srodka trwalego a KPiR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Jan 2003, walfal wrote:

    >+ Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    >+ Wyciąłem wszystko bo:
    >+ generalnie napełniłeś mnie wątpliwościami.
    >+ Dotychczas analizując zmiany w przepisach nastawiony byłem
    >+ na dokręcanie śruby podatnikowi. Jakiś komentarz (w prasie)dotyczący
    >+ tej zmiany mówił o jej niezwykłym błogosławieństwie. I teraz rozumiem,
    >+ że podatnicy, według Twojej interpretacji, _muszą_ zwiększać koszty

    Prawda. Ale taki zapis zawsze był :), to nie jest nowe !

    Inna sprawa, czy był egzekwowany - przykładu nie znam, na grupie
    również nigdy nie widziałem...
    Inna sprawa, czy dopisanie wartości do ŚT może pociągnąć jakieś
    problemy: przyjmując za dobrą monetę "1 zasadę KUP im. Maddy" :),
    czyli "koszty można zawsze wpuścić później byle w roku", oraz
    to że Skarb nie ponosi szkody (a wręcz przeciwnie) - to na
    oko wygląda że co najwyżej ktoś może się czepiać tej części
    KUP która amortyzuje się w latach przyszłych :]

    >+ (nawet jakby chcieli zwiększyć wartość śr.trwałych). Po prostu szok.

    Rozumiem. Powiem ci że mi też się zdarza :[, jak poczytam
    o rzeczach na które bym nie wpadł !

    >+ Będę trwał w niewiedzy, jak stopniowo ulepszać środek trały, do czasu
    >+ ukazania się jeszcze paru (może oficjalnych) wyjaśnień.

    Niestety - najlepszą wykładnią są orzeczenia apelacyjne
    od wyroków :>, IMHO !

    >+ Co do osetek to nie zdziwiłbym się gdyby się okazało, że ujawnienie
    >+ ulepszenia (po przekroczeniu 3 500 zł), równe jest z ujawnieniu środka
    >+ trwałego.

    Acha... Hm... Też możliwe :(

    >+ Pozdrawiam, WitoldG.

    Wzajemnie, Gotfryd