  • Data: 2003-01-27 20:48:10
    Temat: Re: Rozbudowa srodka trwalego a KPiR
    Od: "Mirosław Borodziuk" <a...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobra, a zalozmy ze zrobie ulepszenie sr trwalego o wartoci < 3,5 tys zł i
    wpisze to do KpiR
    jako koszt, bo niby tak mi przepisy pozwalają. To gdzie na koncu roku
    wykaze ze mam ten sprzet ktory kupilem za mniej niz 3.5 tys ale go przeciez
    nie sprzedalem, mam go na stanie (to nie farba ktora sie zuzywa, sprzet bede
    mial na stanie) ?
    Chyba nie wpisze go do spisu z natury na koncu roku podatkowego bo tam
    wpisuje sie rzeczy tylko do dalszej odsprzedazy a nie rzeczy ktore sluza mi
    do swiadczenia swoich uslug.