  • Data: 2005-05-13 05:51:13
    Temat: Re: pytanie do profesjonalistów natury prawno - bizne
    Od: "Tomek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Temat marki przemyślałem, jest jeszcze brany pod uwagę,
    mogę uprościć nazwę firmy,
    tylko jak np. na fakturach,
    są tam reklamy dotyczące działalności, całkowicie innych branż

    a jak jest ze spółką cywilną, wogóle nie znam tematu ze spółką cywilną,
    tak żeby obniżyć podatki, gdyż jedna dziaąłność jest na ksiażce (niskie
    marże , duż e obroty)
    a druga wolałbym żeby była na ryczałcie (wysokie marże- jednak niższe
    obroty)