  • Data: 2005-05-15 08:27:17
    Temat: Re: pytanie do profesjonalistów natury prawno - bizne
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    > Zgłaszasz kilka *miejsc prowadzenia DG* - ale *jednej* firmy !

    Ano - i te miejsca możesz sobie różnie nazwać, prawda?

    > ...*z wyjątkiem* miejsc które opisane są "nazwa działalności"
    > lub "firma" !!!

    A co masz na myśli konretnie, co by stanowiło problem?

    > ...no ale przecież na fakturze ma być "firma" :) - par. 12.1.1
    > rozporządzenia ds. f-r VAT.

    Jest.
    Plus oznaczenie miejsca sprzedaży (oddziału, zakładu - nazwij jak chcesz).

    Np.
    Hipermarket Hypernova nr 1 Poznań, ul. xxxx (miejsce sprzedaży)
    Ahold s.a. Warszawa ul. yyyyy

    Chcesz ksero takiej faktury?

    > Podobnie dla "wprowadzenia do obrotu", sprzedaży bezposredniej
    > lub na odległość - tu dla odmiany ustawa o swobodzie DG.
    > Tam musi być firma (albo jawnie wymienione - "imie i nazwisko
    > lub nazwy") !

    Musi być firma - conajmniej.
    To nie znaczy że nie może byc nic więcej.