eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem › Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
  • Data: 2009-01-31 21:36:31
    Temat: Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne że by wystarczyło, ale jak widać to nie wystarcza tym
    > którzy mogą to zrobić

    (P)oseł Andrzej Orzechowski chwalił się na jedmym ze spotkań z wyborcami w moim
    mieście, że pracował nad ostatnimi zmianami VAT, które tak "ulżyły"
    przedsiebiorcom. Zapytałem go dlaczego zatem nie zrobili w końcu "porządku" z
    fakturami. Miałem na myśli likwidację pojec orginału i kopii faktury oraz
    wprowadzenia możliwości przesyłania faktur zwykłym mailem. Trochego zatkało to
    szczegółowe pytanie, ale odpowiedział, że były takie pomysły w komisji sejmowej.
    Lobby urzędnicze zdecydowanie jednak było przeciw arguentujac, że dawałoby to
    pole do nadużyć. Na pytanie, czy zatem nadal jest w urzędach przeświadczenie, że
    każdy Polak to złodziej nie uzyskałem odpowiedzi...