eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem › Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
  • Data: 2009-01-30 20:25:16
    Temat: Re: [press] Faktury VAT będzie można przesyłać zwykłym e-mailem
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:glvj8q$eqo$1@news.onet.pl...

    > Ciekawy sposob robienia interesow na gebe?

    Nikt Ci nie każe. Możesz sporządzić umowę na piśmie.
    A poprzednik ma rację - faktura nie jest dokumentem nakazującym zapłatę.
    Gdyby tak było, to wystawiłbym Ci fakturę za czytanie porad z moich maili i
    domagał się kasy ;-)

    > Ja:Wysoki sadzie sprzedalem temu panu towar i wyslalem fakture mailem.
    > On: Wysoki sadzie ja tego pana pierwszy raz na oczy widze.

    Dlatego z podejrzanymi świrantami umowy sporządza się na piśmie. A jak nie
    umowa, to podpisana przy odbiorze towaru WZ'tka czy protokół odebrania prac
    (jeśli to usługa).