  • Data: 2005-05-13 07:14:59
    Temat: Re: podatek od zabudowa? gospodarczych - rolnych
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Szaman napisał:

    > mam pytanie:
    > posiadam nieruchoność - gospodarstwo rolne poniżej 1 hektara, lecz nie
    > prowadzę działalność rolnej ani żadnej innej, jestem bezrobotny. US nalicza
    > mi stawki jak za działalność gospodarcza za budynki gospodarcze - straszliwe
    > kwoty!!!!!!!!
    > Co robić????

    Sprzedać nieruchomość. Podatek od nieruchomości służy m.in. temu żeby
    osoby, których nie stać na posiadanie nieruchomości jej nie posiadały. Z
    czego pokryjesz koszty renty dla osoby, której dach zerwany z twoich
    budynków przez huragan uszkodzi rozumek? Bo na OC też pewnie Cię nie stać?

    pzdr

    Tomek

    P.S. Pomyśl o tym co będzie jak wejdzie w życie podatek katastralny.

    Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c