  • Data: 2005-05-14 16:21:03
    Temat: Odp: podatek od zabudowan gospodarczych - rol nych
    Od: "Szaman" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzieki Arek - może nie dałeś mi gotowego rozwiązani, ale przynajmiej pogląd
    Tomasza o tym że coś na własność dla bogaczy (niekoniecznie uczciywych i
    wykształconych - sam jestem po dwóch fakultetach) a jak nie to wynajmuj, nie
    jest jedynym poglądem a rada sprzedaj bogatemu żeby miał więcej - jedyną
    radą. Poza tym ja właśnie chcę rozkręcić pewną działalność związaną z moim
    wykształceniem, i po to mi ta własność (niestety nie pochodzę z rodziny
    rolniczej czy górniczej i nie dostałem w spadku domu i 50 hektarów -
    jedzenie i węgiel też muszę sobie sam kupować). Natomiast polityka państwa
    udupiania ludzi na samym początku podatkami faktycznie słabo stymuluje
    rozwój sektora prywatnego gospodarki - to do dobrej rady pana Tomasza - czy
    pan pochodzi z rodziny rolniczej górniczej, ewentualnie skąd pan proponuje
    (może dla odmiany coś konstruktywnego) zdobyć pieniądze na założenie
    działalności i utrzymanie nieruchomości - nie interesuje mnie wyjazd do
    niemiec w celu czyszczenia toalet czy opieki nad dzieckiem - mam swoje
    którym muszę i chcę się opiekować, może wie pan coś o dopłatach unijnych?
    Arkowi dziękuję bardzo, Cavallino też dzięki