    From: <news>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jest pit a nie ma umowy/rachunku
    Date: Tue, 21 Jun 2011 18:33:36 +0200

    Użytkownik "witek" napisał:
    > skoro pracujesz to jest
    > co najwyzej nie potwierdzona na pismie
    > to juz problem pracodawcy jak mi sie dobiora do skóry

    a jak sie dobiora do pracownika ze pracuje na czarno, bo skad niby ma
    dochody skoro nie ma umowy, a KP wymaga podpisania jej w ciagu tygodnia

    > to tez nie twoj problem na podstawie czego zleceniodawca
    > ci wypłacił mimo, że mu rachunku nie przedstawiłeś.

    no właśnie, skoro nie ma rachunku, czy umowy to wychodzi na to że to lewa
    kasa i jest sie do czego przyczepic

    > to znaczy co? normalnie tak jak każdy inny.
    > i na jakiej podstawie,
    > na podstawie pit, który dostałeś.
    > chyba, ze przy niskich kowtach poszło ryczałtem
    > a może nie rozliczać?
    > no genialny pomysł.

    czy jak ktos dla kogo nie pracowałem wyśle mi pita to znaczy że mam go
    rozliczyć?
    niby na jakiej podstawie?