  • Data: 2011-06-18 21:00:50
    Temat: Re: jest pit a nie ma umowy/rachunku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/18/2011 3:17 PM, news wrote:
    > nie ma umowy pracy

    skoro pracujesz to jest
    co najwyzej nie potwierdzona na pismie
    to juz problem pracodawcy jak mi sie dobiora do skóry

    > a jest pensja i pit podatkowy od pracodawcy,
    no i tak ma byc.

    > lub jest umowa zlecenie/dzieło, nie ma rachunku a jest pit od
    > zleceniodawcy,

    to tez nie twoj problem na podstawie czego zleceniodawca ci wypłacił
    mimo, że mu rachunku nie przedstawiłeś.

    > jak to rozliczyć ze skarbówką

    to znaczy co? normalnie tak jak każdy inny.

    i na jakiej podstawie,

    na podstawie pit, który dostałeś.
    chyba, ze przy niskich kowtach poszło ryczałtem

    a może nie rozliczać?

    no genialny pomysł.