  • Data: 2008-11-11 16:31:27
    Temat: Re: fvat nazwisko
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:

    > Zaraz zaraz ... przepis nakazuje wystawić fakturę w ciągu 7 dni dla
    > przedsiębiorcy. Więc sprzedawca chcąc nie chcąc - przepis naruszył - zgoda
    > sprzedawcy nie ma tutaj nic do rzeczy.
    30 dni dla osob fizycznych, a sprzedawca wystawil osobie fizycznej... to
    nabywca probuje naruszyc prawo... zaliczajac w koszty fakture, ktora
    zostala niby wystawiona po terminie, w oddatku nie ma nazwy firmy...
    tylko imie i nazwisko jak dla osoby fizycznej

    poza tym sprzedaz jest sprzedaz... vat trzeba odporwadzic, bez roznicy
    czy sprzedajemy osobie fizycznej czy firmie... to kupujacy kombinuje,
    spoznil sie i teraz kombinuje z kosztami