  • Data: 2008-11-12 20:11:07
    Temat: Re: fvat nazwisko
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ania wrote:

    > osoba prowadzaca dzialalnosc moze kupowac TYLKO na firme?

    A czy ja gdzieś tak napisałem?

    Ja tylko (i aż) napisałem że osoba prowadząca działalność gospodarczą,
    zostaje osobą prowadzącą gospodarczą, choćby kupowała kwiaty dla żony.

    Skoro ona jest osobą prowadzącą DG, to sprzedawca sprzedaje osobie
    prowadzącej DG, więc nie łapie się na zwolnienie z obowiązku wystawienia
    faktury w ciągu 7 dni.

    > przeciez czlowiek pisze... kupil na firme - wzial paragon, po czym
    > wrocil i wzial fakture na osobe fizyczna (tu juz wystepuje jako nie
    > firma, bo po 2 tygodniach)

    Gwoli ścisłości - firma (w znaczeniu słownikowym a nie kodeksowym, żeby się
    Gotfryd nie czepiał) w tym przypadku jest osobą fizyczną.

    > nigdy nic nie kupowales na firme, po czym nie uwzgledniales tego w
    > kosztach, albo brales pod uwage tylko czesc koszow z faktury?

    Wiele razy, ale co to ma wspólnego z tematem?

    p. m.