  • Data: 2008-11-12 20:02:03
    Temat: Re: fvat nazwisko
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gf6k52$9ti$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z niedziela 09 listopad 2008 11:32
    > (autor Anax WRC
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gf6dl8$4v8$1@news.interia.pl>):

    > Nie rozumiem... Dałeś ciała, a chcesz narobić bagna sprzedawcy....
    > --
    > Tristan

    jeszcze nic nie chce narobic, bez paniki:)
    teraz tak.
    sprzedawca wystawil fakture osobie prywatnej a takiej moze do 30 dni od
    zakupu- przynajmniej takie info usyzkalem w biurze obslugi. na fakturze
    zawarl nip i niepelna nazwe firmy- czyli samo i mie i nazwisko.
    nie popelnill zadnego wykroczenia. Przeciez to ze ja chce na podstawie tych
    danych zaliczyc w koszty fakture to moje ryzyko, sprzedawca wystawil ja za
    zalozenia dla osoby prywatnej czyt nie na cele gospodarcze- choc taka
    informacja nigdzie sie na fakturze nie znajduje.
    stad wyniklo moje pytanie czy imie i nazwisko wystarczy. bo wydaje mi sie ze
    jesli tak to mamy martwy punkt. Ja mam fakture spelniajaca kryteria a
    sprzedawca nie popelnil bledu bo wystawil fakture dla osoby prywatnej (choc
    dane tej faktury pokrywaja sie z danymi firmy). wiec w zasadzie nie ma sie
    do czeog doczepic.
    co ciekawsze data wystawienia faktury jest z dniem w ktorym poszedlem po
    fakture. nigdzie nie ma info ze zakup nastapil powiedzmy 3 tyg wczesniej.
    oczywiscie takie info jest w sklepie w papierach- paragon.

    nooo i tyle chcialem napisac:) to jest to martwy punkt czy nie?:)
    pzdr
    Anax