  • Data: 2008-11-11 17:34:19
    Temat: Re: fvat nazwisko
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 30 dni dla osob fizycznych, a sprzedawca wystawil osobie fizycznej... to
    > nabywca probuje naruszyc prawo... zaliczajac w koszty fakture, ktora zostala
    > niby wystawiona po terminie, w oddatku nie ma nazwy firmy... tylko imie i
    > nazwisko jak dla osoby fizycznej

    Przełóż to na język polski... Bo nie mogę zrozumieć. Co np. za 30 dni masz na
    myśli? Obowiązek wystawienia faktury jest w ciagu 3 miesięcy od wydania towaru,
    w ciągu siedmiu dni od zgłoszneia żądania. Nie dotyczy to sprzedaży na rzecz OF
    prowadzących DG i innych podmiotów gospodarczych. Dla nich nie możesz nie
    wystawić faktury. Najlepiej w chwili wydania towaru, najpóźniej siódmego dnia.

    A co do firmy - zauważ że sprzedaż w omawianym przypadku jest dla osoby
    fizycznej prowadzącej DG. Dla niej firmą jest właśnie imię i nazwisko.

    No ale jak przełożysz swoje słowa na język polski, powinno zrobić się jaśniej :)