  • Data: 2005-11-12 08:06:50
    Temat: Re: faktura VAT
    Od: "pannafontanna" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To już wiemy, tylko pytanie w jaki sposób US jest w stanie sprawdzić,
    > kiedy nadeszła faktura (zakładając, że nie została wysłana listem
    > poleconym, co wcale nie jest takie rzadkie). A jeśli nie jest w stanie
    > sprawdzić, to na mój gust można fakturę październikową otrzymaną w
    > listopadzie zaksięgować z datą październikową.
    >
    > --
    > jesli nie jest to list polecony sprawdzic rzecz jasna nikt nie jest w
    > stanie,
    w przypadku kuriera US moze najwyzej dotrzec do listu przewozowego, ale
    nadal pod znakiem zapytania jest to co bylo w tej przesylce,
    moze wlasnie cos zupelnie innego niz faktura, a tę odebralismy osobiscie bo
    bylismy w danym miescie w jakejes sprawie. wazne zeby nie byc jednego dnia w
    dwoch miastach na dwoch roznych koncach kraju ;)

    nie ma dokumentu- nikt nam nic nie udowodni, chyba ze kontrahent prowadzi
    np. dziennik korespondencji i zapiski prowadzi szczegolowo np. co wysyla w
    ktorym liscie

    pozdrawiam