  • Data: 2005-11-14 09:45:29
    Temat: Re: faktura VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Nov 2005, Nixe wrote:

    > Można tylko powiedzieć, że jest to totalnie chore :(

    Zgoda :(
    Prawo do odliczania powinno powstawać w momencie powstania
    obowiązku podatkowego i już.
    Podobnie chore jest określanie "oryginał i kopia" dla egzemplarzy
    faktury - bo "oryginalny oryginał, kopia oryginału, oryginał
    kopii i kopia kopii" też mogą kogoś z normalego kraju wpędzić
    w kompleksy :]

    > Na mój gust powinno się mieć możliwość odliczania VAT za dany miesiąc w taki
    > sam sposób, w jaki rozlicza się koszty.

    Ujął bym to jak wyżej :) - "z dniem powstania obowiązku podatkowego".
    Ale z takim samym efektem (mnie więcej, z powodu szczególnych momentów
    powstawania obowiązku).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)