  • Data: 2005-11-12 01:07:11
    Temat: Re: faktura VAT
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe <n...@f...peel> wrote:
    > To już wiemy, tylko pytanie w jaki sposób US jest w stanie sprawdzić, kiedy
    > nadeszła faktura (zakładając, że nie została wysłana listem poleconym, co
    > wcale nie jest takie rzadkie). A jeśli nie jest w stanie sprawdzić, to na
    > mój gust można fakturę październikową otrzymaną w listopadzie zaksięgować z
    > datą październikową.

    Nawet jak została wysłana listem poleconym - to co? Jest wpis w książce
    nadawczej. Być może wysłali tego dnia Bardzo Ważny List (który został już
    wyrzucony), a fakturę - listem zwykłym parę dni wcześniej.

    Pytanie co np. z fakturami wystawionymi w innym mieście np. 31.10? W sumie
    można powiedzieć, że faktura była wysłana razem z towarem przesyłką
    konduktorską albo byłem u cioci w Augustowie i przy okazji fakturę osobiście
    odebrałem.

    P.