  • Data: 2009-08-14 07:17:55
    Temat: Re: amortyzacja po darowiznie czesci ST
    Od: "MD" <madek01@bez_tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wersja 1.: błędne przyjęcie wyceny ST w 1. akcie
    > Wersja 2.: błędne przyjęcie wyceny ST w 2. akcie
    >
    > Zaznaczę: idzie o określenie wyceny *wartości amortyzowanej*,
    > nie wartości wynikającej z umowy, to nie jest być tożsame,
    > bo określone warunkowo.
    >
    > Jakie tezy proponujesz przeciw ww. p. widzenia?
    > Bo IMVHO takie postępowanie to prośba do US o przeprowadzenie
    > "wyceny rynkowej" :)

    Wersja 1 - wycena w 2 akcie oparta jest na operacie (więc to tę wartość
    nazwałabym "rynkową"), w pierwszym akcie pochodziła z kosmosu

    > Ano właśnie.
    > IMO to może co najwyżej być korekta wyceny.

    A co z amortyzacją? Moim zdaniem powinnam ją podwyższyc od miesiąca
    następującego po zmianie wartości, w żadnym wypadku wstecz, bo przecież mimo
    wyższej wartości rynkowej w 1 akcie mam niższą wartość umowną.

    > Amortyzacji *nie* jest poddawana wartość określona w umowie - amortyzacji
    > podlega niższa z wartości: umownej i rynkowej...

    No właśnie :)

    pozdrawiam,
    MD