  • Data: 2009-08-15 05:38:41
    Temat: Re: amortyzacja po darowiznie czesci ST
    Od: "MD" <madek01@bez_tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznaję, że trochę robię w roli "advocatus diaboli", ale
    > to z założenia, że taniej się pospierać z grupowiczem niż
    > z US :D, należy krytykować to co piszę :)

    Bardzo Ci dziękuję za wszystkie argumenty - brzmisz niestety przekonująco:)
    Czyli wobec tego wg Ciebie pozostała obecnie właścicielowi część ST warta
    jest brutto 40% WP z pierwszego aktu notarialnego?
    Jak nic pozostaje mi wystąpić o interpretację :(

    A gdyby tak cofnąć omówione operacje i zrobić tak:
    - właściciel daruje całość nieruchomości bratu w wyższej wartości
    wynikającej z operatu
    - brat kolejnego dnia daruje część tej samej nieruchomości właścicielowi?
    Czy tu widzisz problem?

    pozdrawiam,
    MD