  • Data: 2009-04-10 23:14:15
    Temat: Re: Zatrudnienie za najnizsza krajowa.
    Od: aw <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Przemek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie tak samo, jak duzo bardziej korzystny jest zakup AutoCADa od
    > pirata (po co cwaniaczkom software'owcom dac zarobic) czy tez korzystniej
    > jest buchnac Audice spod LIDLA w Hamburgu niz kupic ja za wlasne uciulane
    > grosze.
    > Grupa, ktora w nazwie ma "prawo" nei jest chyba jednak najlepszym miejscem
    > na roswazanie tych korzysci i zbytnie sie nimi zachwycanie.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Przykłady chyba niezbyt przemyślane.
    Bo jeżeli jednocześnie ci sami "software'owcy" ustanawiają prawo które
    zmusza do korzystania tylko i wyłącznie z ich produktów to wg mnie jest
    już wymuszeniem (czytaj działalnością przestępczą). Dalej są paserzy
    (np. ZUS) a na końcu my. Zwykłe szaraczki, w większości nie mające
    pojęcia o całym procederze. Ale jak to zwykle bywa, to szarak dostaje
    w dupę, za to że wiedział lub za to że nie wiedział.
    Tak czy owak dupa zawsze z tyłu.

    Pozdrawiam szaraczkowo (czytaj wielkanocnie) ;(