eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty › Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
  • Data: 2010-02-03 16:06:49
    Temat: Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hkc4el$tbq$1@news.onet.pl...

    > Nalezności, a nie zaliczki. Otrzymana zapłata przed wykonaniem towaru jest
    > zaliczką, przedpłatą, zadatkiem lub czymś tam jeszcze, co zostało
    > okreslone w umowie.

    a jezeli ktos zakupuje u mnie usluge w postaci licencji na oprogramowanie,
    wplaca mi pieniadze 27 dnia miesiaca, 28 realizuje zamowinie wysylajac mu
    specjalny klucz
    gdyz wtedy dopiero dysponuje wszystkimi danymi od niego to data sprzedazy
    jest 27 czy 28 ? Bo 27 zaliczki nie dostalem tylko zaplate.
    I to pytanie dotyczy takZe rejestracji na kasie fiskalnej zakladajac ze 31
    dniai miesiaca przychodzi przeklew, 1 nastenego miesiaca
    otrzymuje informacje potrzevne do wygenerowani klucza a co za tym idzie
    generuje klucz, wysylam (usluga wykonana) nabijam na kase. ?

    P.