eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty › Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
  • Data: 2010-02-04 10:10:40
    Temat: Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież dopiero 28. *wykonałeś usługę*, więc 27 to *zdecydowanie*
    > była zaliczka.

    nie zaliczka a przedpłata jak juz :) kurwa jakie to jest pojebane (sory za
    zwrot) , mysle ze
    90% faktur wystawianych przez osoby sprzedajace przez net maja niedorobki :)
    Dobra inne pytanie jak to si ema do platnosci otrzymanych przez place z
    allegro,
    ja moge tymi srodkami dysponowac dopiero jak dojda na moje konto
    czyli jak zlece w allegro przelew do mnie a wiec otrzymam je po 3 dniach
    roboczych,
    rozumiem ze otrzymuje zaplate jak to przyjdzie do mnie na konto ?

    > Czy zaliczki muszą być rejestrowane na kasie?

    bylby to absurd bo 3 sesja moze wejsc przelew po zamknieciu sklepu :)

    > IMVHO - nie ma przeszkód, aby zarejestrować zaliczkę na kasie
    > (bo rejestracja czynności nie objętych obowiązkiem NIE JEST
    > zabroniona), bo zmniejszy to galimatias w VAT (przecież
    > obowiązek w VAT powstał z datą zaliczki), zaś w razie
    > korzystania z rejestru kasowego do KPiR - w przepisach o KPiR
    > jest wyraźny zapis o sporządzeniu listy różnic (znaczy
    > wykazania zdarzeń które mają inny moment podatkowy
    > dla VAT i inny dla dochodowego).

    moglbys dac dokladniejszy namiar na ten przepis i wzor ?

    pozdrawiam