eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty › Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
  • Data: 2010-02-04 12:22:17
    Temat: Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No jak nie możesz wcześniej dysponować pieniędzmi to tak jakbyś ich nie
    > dostał.

    ufff, dobre i to bo wiekszosc placi przez place z allegro

    > Trzeba rejestrować w pierwszym terminie, w którym jest to wykonalne.

    czyli na chlopski rozum niewykonalne udowodnienie mi ze nie moglem i nie
    wiedzialem.

    > Jakie nieobjęte obowiązkiem?

    no dobra a zalozmy ze jest wystawiona faktura od kwot brutto nie zawiera
    daty zaplaty a termin zaplaty
    (data zaplaty rozni sie jednym dniem) to co za soba pocieganie ta zbrodnia
    jezlei wystawiono takich faktur
    powiedzmy kolo 10 na male kwoty ?
    I drugie pytanie zalozmy ze znalazl sie na tych fakturach zwrot zaplacone i
    data zaplaty, to brak napisu zaliczka
    jes zbrodnia?

    pozdrawiam