eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty › Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
  • Data: 2010-02-04 15:46:51
    Temat: Re: Wystawienie rachunku - ile czasu od daty otrzymania zapłaty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Feb 2010, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > mi chodzi o moj konkretny przyklad teraz, sprzedaje soft glownie przez
    > allegro by dopracowywac wlasnie ten modul w programie
    > czasem zdarzalo sie ze (wczesniej) ktos zakupil po za allegro ale byly to tak
    > sporadyczne przypadki ze na bank
    > data platnosci pokryla sie z data sprzedazy. W moim przypadku kazdy przelew n
    > arachunek zawiera numer aukcji i login wplacajacego
    > tak wiec trzymajac sie tego przypadku , moge miec problem przy niektorych
    > wplatach ?

    Chodzi o kasę rejestrującą?
    I *jaki* problem, prawny czy formalny? (formalny: konieczność zaliczenia
    do obrotu za poprzedni miesiąc, bo wpłata była 29., mimo że została
    "nabita" na kasie 2. następnego miesiąca, co wymaga korekty jeśli
    brana jest "suma miesięczna").

    CZYNNOŒCI ZWOLNIONE Z OBOWIĽZKU EWIDENCJONOWANIA
    [...]
    II. Sprzedaż dotyczšca szczególnych czynnoœci
    [...]
    37
    Dostawa towarów i œwiadczenie usług przez podatnika na rzecz jego
    pracowników oraz przez spółdzielnie mieszkaniowe na rzecz członków lub
    innych osób, którym przysługuje spółdzielcze własnoœciowe prawo do lokalu
    lub które sš właœcicielami lokali położonych w budynkach administrowanych
    przez spółdzielnie mieszkaniowe, jak również przez wspólnoty mieszkaniowe
    na rzecz właœcicieli lokali 2)

    pzdr, Gotfryd