  • Data: 2005-01-06 00:13:06
    Temat: Re: Wynagrodzenie członka zarządu
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...podali powód (podstawę prawną) ?

    A czy podstawa prawna nie byłaby potrzebna gdyby składka była?

    > Musiałoby być jakieś zwolnienie szczegółowe.
    > Przecież IMHO "zasiadanie w radzie" (czy zarządzie) i *wydawanie
    > decyzji* "w imieniu firmy" to nic innego jak wprost z K.C. :)
    > przeniesiona definicja umowy zlecenia ("dokonanie czynności prawnej").
    > A mi się zdawało że zlecenie podlega pod ZUS...
    > Czyli musiałaby być regulacja szczególna *wyłączająca* z ZUSu.

    Na logikę - od kiedy członkowie rad nadzorczych są ozusowani?
    Od roku?
    A od kiedy istnieje KC?
    Trochę dłużej chyba.....

    Więc chyba nie tędy droga.

    > ...w to nie powątpiewam :)

    A to jest bardziej dyskusyjne - bo wyroki negujące taki tryb postępowania
    istnieją.
    Niby że czynność ze samym sobą, a więc nieważność itd.