  • Data: 2005-01-06 23:59:55
    Temat: Re: Wynagrodzenie członka zarządu
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    > Przyjmuję.
    > Zdaje się że problem jest taki: powiadając że to *nie* jest umowa
    > trzeba powiedzieć *co* to za stosunek prawny.

    Między członkiem zarządu a spółką?
    Jednostronnego powołania. :-)

    > "Jednostronna czynność"
    > odpada, bo w dniu powołania Komisji Śledczej zostałbyś (tak, ty :))
    > członkiem zarządu Orlenu czy innej takiej firmy :)

    A przyjmując ten tok myślenia w którym momencie stajesz się i przestajesz
    być członkiem zarządu?
    W dniu odpowiedniego ZW czy podpisania się na wniosku do sądu rejestrowego?

    > No i pytanie: jaki przepis *w stosunku do ustawy o SUS* definiuje
    > coś a'la "umowy menadżerskie" ? Ja nie znam...

    Bo wystarczy że o sposobie zakwalifikowania umowy managerskiej zdecydują
    strony w momencie jej podpisania.

    > Acha.
    > A ja liczę na podanie podstaw teoretycznych :) (do niezaliczenia
    > w "obowiązek oskładkowania").

    Co nie jest zabronione.... w tym wypadku wymienione..... itd