eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWitamy Zwiazek Socjalistycznych Stanow Amerykanskich ;) › Re: Witamy Zwiazek Socjalistycznych Stanow Amerykanskich ;)
  • Data: 2009-11-09 07:18:46
    Temat: Re: Witamy Zwiazek Socjalistycznych Stanow Amerykanskich ;)
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-11-2009 o 08:12:13 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > A co, lepiej zdechnąć?

    Odpowiedz konkretnie - masz ubezpieczalnie i przychodzę do ciebie
    z nowotworem. Jaka składka i kiedy rozpoczynam leczenie?

    > Zauważ, że tu jest połączenie obowiązku
    > ubezpieczania się z obowiązkiem nieodmawiania. Więc nie chodzi o to, że
    > ,,jestem chory, więc lecę się ubezpieczyć, a pókim zdrowy to nie''.

    To oznacza tylko jedno - nikt tam nie chce zrobić dobrze ludziom,
    po prostu będą golić frajerów pod przymusem. Porobi się wirtualne
    limity na onkologie, oiom itd, frajerzy będą zdychać w poczekalniach
    a ustawa zapewne zdejmuje w takiej sytuacji odpowiedzialność z kogokolwiek.
    By żyło się lepiej - change we can believe in.

    --
    Tomek