eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWitamy Zwiazek Socjalistycznych Stanow Amerykanskich ;) › Re: Witamy Zwiazek Socjalistycznych Stanow Amerykanskich ;)
  • Data: 2009-11-09 07:53:47
    Temat: Re: Witamy Zwiazek Socjalistycznych Stanow Amerykanskich ;)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:
    > Przeznaczając nieskończenie dużą ilość pieniędzy można przedłużać
    > życie niemal w nieskończoność. Wraz z rozwojem medycyny coraz częściej
    > będą zdarzać się przypadki, że zasadne będzie pytanie "czy chcemy leczyć
    > dalej, czy chcemy ponosić koszty leczenia?".

    oczywiście, lepiej potraktować człowieka jak przedmiot i niezdatny do
    użytku wyrzucić.

    > Byłoby bardzo źle, gdyby na to pytanie miał odpowiadać urzędnik.
    > Lepiej tę decyzję pozostawić osobie zainteresowanej i jej rodzinie.

    Ale jaką ma osoba zainteresowana możliwość, jeżeli choruje przewlekle i
    jej nie stać? Póki jesteś młody, myślisz inaczej. Myślisz sobie ,,jak mi
    coś się stanie, zaciągnę kredyt, poskładam się jakoś, a potem najwyżej
    jakoś spłacę, a zresztą ubezpieczyłem się od jednorazowych zdarzeń''.
    Gorzej jak nagle zdarzy Ci się choroba przewlekła. Jak na kilka lat albo
    do końca życia wyeliminuje Cię z pracy zawodowej, jak będziesz zdychał,
    bo odszkodowanie z ubezpieczenia się skończy, oszczędności skończą...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek