  • Data: 2006-10-21 09:57:30
    Temat: Re: Uzyczenie czy wynajem?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Ponosisz. Mam rozumieć, że te dwa zdania czyta się razem, czyli
    > "nie włączam do KPiR acz ponoszę", czyli to co w PK nazywa się "NKUP"? ;)

    tak przez ciekawość;) czy to PK ma oznaczać poleceie księgowania
    (chociaż nie bardzo wiem, jak odnieść te NKUP w tej sytuaji) czy raczej,
    na co stawiam, księgi handlowe? bo jeżeli to drugie, to czuję się w
    obowiązku donieść, że do KH stosuje się ustawę o rachunkowości, która
    nie wie, a przynajmniej tak z jej lektury wynika, co to są koszty nie
    stanowiące kup, bo zakładam że o takie chodzi. A więc NKUP "nazywa sie"
    to jedynie od strony updof lub prawnych, a nie od strony uor ;-)