  • Data: 2006-10-23 07:18:12
    Temat: Re: Uzyczenie czy wynajem?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > O, to to miałem na myśli :)

    czyli na wszelki wypadek nie należy zawierać umów użyczena, a zwykłą
    umowę najmu, której wartość czynszowa będzie równa ponoszonym na jej
    utrzymanie kosztom;-)

    co do kosztów mam inne zdanie, łącznie z tym, kogo z art.16 (moim
    zdaniem dającego do użyczenia) te koszty dotyczą, ale nie po raz
    pierwszy stoimy po róznych biegunach podatkowych, i niech tak pozostanie;-))

    miłego dnia