  • Data: 2006-10-21 16:23:00
    Temat: Re: Uzyczenie czy wynajem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Oct 2006, gonia wrote:

    > tak przez ciekawość;) czy to PK ma oznaczać poleceie księgowania

    A nie nie.

    > czy raczej, na co stawiam,

    Dobrze obstawiasz :)

    > księgi handlowe? bo jeżeli to drugie, to czuję się w obowiązku donieść, że
    > do KH stosuje się ustawę o rachunkowości,

    Ale w drugš stronę relacja nie jest jednokrotna: oprócz tego że
    z prawidłowo prowadzonych ksišg wynikajš rozliczenia rachunkowe, to
    również wynikajš z nich rozliczenia podatkowe! :)

    > która nie wie, a przynajmniej tak z
    > jej lektury wynika, co to są koszty nie stanowiące kup, bo zakładam że
    > o takie chodzi. A więc NKUP "nazywa sie" to jedynie od strony updof lub
    > prawnych, a nie od strony uor ;-)

    Hm... no zgoda.
    Ale z p. widzenia PDoOF w ogóle nie ma pojęcia "NKUP" :) - po prostu sš
    takie wydatki których się nie księguje (nigdzie) i już.
    A na PK zaksięgować je trzeba - i będš (zaksięgowane dla celów UoR)
    oraz okreœlane mianem "nKUP", prawda?
    :)
    Pewnikiem wybrałem nienajlepszy koncept ;) ale to miałem na myœli.

    pzdr, Gotfryd