  • Data: 2007-01-23 08:57:52
    Temat: Re: Spółka cywilna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jan 2007, t wrote:

    > Do tego wpisu na dziko się dopisuje że to wspólnik spółki cywilnej.

    E tam, na dziko... ;)

    > Nie wiem dokładnie jak to z nazwą(czyli dopiskiem do imienia i nazwiska
    > w firmie) jest - czy sc może mieć osobną nazwę czy ja.

    Trzeba przyznać, ze ta sprawa JEST nieuregulowana lub uregulowana na tyle
    niejasno iż trudno dokopać się źródeł.
    Zostały zasypane przy okazji nowelizacji do nowelizacji nowelizacji :[,
    przy okazji przekształcania S.C. w taki twór jak dziś :]

    > co zorbić w razie gdy UM obetnie to do "NAZWA s.c" co sygnalizowali
    > grupowicze w archiwalnych postach.

    Ja tam proponuję dokładnie przyjrzeć się treści wpisu.
    U mnie jest "przepisowo" - mimo że we wpisie figuruje oddzielnie to coś,
    co niektórzy nazywają (wrrrrr :>) "nazwą firmy" :)
    Otóż mam dwa osobne pola:
    - imię i nazwisko
    - *określenie* działalności
    Gra i buczy - bo "firma" (czyli "nazwa działalnosci") to - jak chce K.C.
    jest "imię i nazwisko oraz ... dowolnie wybrane określenie".

    W całym formularzu NIE MA pojęcia "firma"!
    Jest rozbite na kawałki :)
    To dopiero na fakturze (ofertach itp.) mam obowiązek posługiwać się
    firmą.
    No i jeśli formularz wygląda w ten sposób, to IMO wszystko pasuje.

    pzdr, Gotfryd