  • Data: 2007-01-23 19:53:52
    Temat: Re: Spółka cywilna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Jan 2007, t wrote:

> [...]

    ...co ująłeś w KPiR własnej DG i WYNIK był pisany do PIT...

    ...i koszty...

    > Niee, sc prowadzi osoba KPiR.

    Zaprzeczenia nie było :)
    Ale prawda - dobrze że podkreślasz iż to "również z KPiR" (innej).

    > Na druku PIT-5 masz na 3 stronie przychody
    > i koszty ze wszytskich zrodel,
    > ktore sumujesz na stroon1 i potem juz lecisz całościowo. Więc z DG i SC
    > wszytsko się sumuje :)

    No ale właśnie to napisał :)
    A element który pominąłeś, to właśnie "udział" - dla każdej wartości
    przychodu i kosztów podawanych na starych PIT *w całości*, obok podawało
    się "udział".

    pzdr, Gotfryd